Hobbies Blogs - Blog Rankings Genevieve's miniacollection: retour à l'école - I am back to school

mercredi 7 octobre 2009

retour à l'école - I am back to school

Après la rentrée des classes des enfants et de mes poupées, c'est mon tour. Lundi j'ai recommencé mes cours d'anglais dans les écoles primaires. Je suis contente de retrouver des élèves de l'année dernière. J'aime beaucoup ce que je fais, enseigner l'anglais aux enfants ainsi que  leur faire découvrir la culture et la civilisation.

After the children and my dolls it is my turn to go back to school. On Monday I started again my English lessons in  primary schools. I am very happy to have pupils from last year. I love teaching English to children and make them discover the English culture and civilisation.



Tout est prêt et pas seulement mes cours. Je suis comme une enfant, choisir les stylos, la trousse, la papeterie est très important ... Cette année je n'ai pas pu résister à l'agenda Le Petit Nicolas. Le livre Grande Bretagne est pour les enfants avec de belles illustrations et très complet sur le sujet. Je le recommande.

Everything is ready and not only my lessons. I am like a child, choosing  pens, a pencil case and stationary is very important ... This year I had to buy  Le Petit Nicolas school diary (a famous French character). The book Grande Bretagne is for children, it has beautiful illustrations and is very complete. I recommend it.


1 commentaire:

Linda Carswell a dit…

You are teaching English, I am wanting to learn the French language, I have been to several class...but it's all a bit difficult....but I shall keep trying!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...